Playlist

diumenge, de gener 13

Rette Mich (Salva'm)

Per primera vegada sols
Al nostre amagatall,
Encara veig els nostres noms a la paret
I els borro un altre cop.
Volia confiar-t'ho tot,
Per què t'has escapat?
Torna.
Agafa'm.

Vine i salva'm.
M'estic cremant per dins.
Vine i salva'm.
No puc aconseguir-ho sense tu.
Vine i salva'm.
Salva'm.
Salva'm.

Els nostres somnis van ser mentida,
I ninguna llàgrima real.
Digues que allò es mentida
Diga-ho ara.
Potser escoltes a algun lloc
El meu SOS a la ràdio.
Em sents?
No em sents?

Vine i salva'm.
M'estic cremant per dins.
Vine i salva'm.
No puc aconseguir-ho sense tu.
Vine i salva'm.
Salva'm.
A tu i a mi.
A tu i a mi.
A tu i a mi.

Encara veig els nostres noms
I els borro un altre cop.
Els nostres somnis van ser mentida
I cap llàgrima real.
Salva'm.
No em sents?

Vine i salva'm.
Salva'm.

Vine i salva'm.
M'estic cremant per dins.
Vine i salva'm.
No puc aconseguir-ho sense tu.
Vine i salva'm.
Salva'm.
Salva'm.
Salva'm.
A tu i a mi.
No em sents?
Salva'm...