Playlist

dilluns, de gener 14

Der Letzte Tag (L'últim dia)

Estem de nou aquí,
Sobre el teu teulat.
El món sencer pot enfonsar-se aquesta nit.
Estem per últim cop junts,
Sens dubte ha començat...

Si aquest és l'últim dia
Si us plau, no m'ho diguis encara.
Si aquest és el final per nosaltres
No ho diguis.
Encara no.

És això allò del dia després?
On tots els rellotges estan parats,
On acaba l'horitzó,
I tots els somnis dormen.

Estem per últim cop junts,
Sens dubte ha començat...

Si aquest és l'últim dia
Si us plau, no m'ho diguis encara.
Si aquest és el final per nosaltres
No ho diguis.
Encara no.

Aquest és l'últim dia
Aquest és l'últim dia

És aquesta l'última pluja
Sobre el teu teulat?
És aquesta l'última bendició
I la nostra última nit?

Ha començat el nostre final
Igual, encara seguim junts.

Si aquest és l'últim dia
Si us plau, no m'ho diguis encara.
Si aquest és el final per nosaltres
No ho diguis.
Encara no.

Si aquest és l'últim dia
Si us plau, no m'ho diguis encara.
Fins i tot si tu et quedes i jo em moro...
Encara no.
Encara no.

És aquesta l'última pluja
Sobre el teu teulat?
És aquesta l'última bendició
I la nostra última nit?

No ho diguis.
Encara no.

Aquest és l'últim dia...