Playlist

dimecres, de gener 23

Ich bin nicht ich (No sóc jo)

Els meus ulls estan cansats
I no troben cap comoditat.
Ja no puc suportar-ho més
Estic perdut.

Tot el que vaig ser una vegada
No puc trobar-ho en mi.
Tot es perd
com una ilusió,
Veient com desapareixo una vegada més.

No sóc jo quan tu no estàs amb mi,
Estic sol.
I tot el que ara queda de mi sobra,
No vull existir.
Fora, el cel penja inclinat
I a una paret la teva nota de comiat.
No sóc jo quan tu no estàs amb mi
Estic sol.

Ja no sé ni qui sóc
I el que és més important,
Això és tot a algun lloc
On estàs tú.
Sense tu
A través de la nit
No puc trobar-ho en mi.
Què has fet amb mi?
Veig com desapareixo cada vegada més.

No sóc jo quan tu no estàs amb mi,
Estic sol.
I tot el que ara queda de mi sobra,
No vull existir.
Fora, el cel penja inclinat
I a una paret la teva nota de comiat.
No sóc jo quan tu no estàs amb mi
No vull existir més.

Desapareixo lentament
No em retinguis més
No et puc treure de mi un altre cop.
Dóna igual on estiguis
Vine i salva'm.

No sóc jo quan tu no estàs amb mi,
Estic sol.
I tot el que ara queda de mi sobra,
No vull existir.
Fora, el cel penja inclinat
I a una paret la teva nota de comiat.
No sóc jo quan tu no estàs amb mi.
No vull existir més.
No vull existir més.
No vull existir més.