Playlist

diumenge, de març 30

Wo sind eure Hände? (On són les vostres mans?)

Escolto que tot és molt important
Sí, clar, els altres també ho fan.
Sí, sí, clar, és cert.
Us creieu que sense més m'ho crec.
Cap enrere i llavors altre cop cap endavant.
Ok estarà bé
Queda't de peu,
Perquè sinó estàs perdut.
Comença a córrer
Però no molt lluny.

El meu cap està ple fins a dalt,
Les ombres m'agafen.
Escolto 1000 diagnòstics
Sí, sí
És clar
Dóna igual.

Avui estem aquí
El món es queda darrere la porta
Ara sou vosaltres els que conteu
On són les vostres mans?
Caos al sistema
Fins i tot encara que ens enfonsem
Us vull veure a tots
On són les vostres mans?
Les vostres mans...

Escolto
Pots fiar-te.
No preguntis, tot està planejat.
El que demà em passarà
Vosaltres ahir ja ho suposàveu.
Esquerra, dreta, amunt,
No arribo a cap lloc.

El meu cap està ple fins a dalt,
Les ombres m'agafen.
Escolto 1000 diagnòstics
Sí, sí
És clar
Dóna igual.

Avui estem aquí
El món es queda darrere la porta
Ara sou vosaltres els que conteu
On són les vostres mans?
Caos al sistema
Fins i tot encara que ens enfonsem
Us vull veure a tots
On són les vostres mans?
Les vostres mans...

Avui estem aquí
On són les vostres mans?
El món es queda darrere la porta
On són les vostres mans?
Caos al sistema.

Us vull veure a tots
Sí, sí
És clar
Dóna igual.

Avui estem aquí
El món es queda darrere la porta
Ara sou vosaltres els que conteu
On són les vostres mans?
Caos al sistema
Fins i tot encara que ens enfonsem
Us vull veure a tots
On són les vostres mans?
Les vostres mans...

Avui estem aquí
On són les vostres mans?
El món està darrere de la porta
On són les vostres mans?
Caos al sistema
On són les vostres mans?
Us vull veure a tots
On són les vostres mans?
Les vostres mans...
On són les vostres mans?