Playlist

dilluns, de març 3

Freunde Bleiben (No siguem amics)

Ets tot el que no vull ser
Prefereixes morir abans de ser en Bill,
No fa falta que m'ho agraeixis.

No tinc ni idea del que és
El que fa que em posi malalt quan estàs a prop.
Gilipolles, no ho vegis com una cosa personal.

No parlo de la mateixa merda que tu,
No m'agraden els mateixos grups que a tu,
Per mi està bé, però si us plau, fes-me aquest favor:

Si us plau, seguim sense ser amics.
Prefereixo que no ens agradem.
Mai tenim les mateixes opinions,
És millor que ens critiquem.
Seguim sense ser amics.

Estàs d'acord amb això? O no?
Sense tios com tu i jo, tot seria tan avorrit...

T'he de veure cada dia
I als que entenen.
Ets el millor dels idiotes.

Cadenes i tatuatges,
La mama t'ho permet tot.
I a canvi fas servir els calçotets llargs del papa.

No parlo de la mateixa merda que tu,
No m'agraden les mateixes noies que a tu,
Per mi està bé, però si us plau, fes-me aquest favor:

Si us plau, seguim sense ser amics.
Prefereixo que no ens agradem.
Mai tenim les mateixes opinions,
És millor que ens critiquem.
Seguim sense ser amics.

Estàs d'acord amb això? O no?
Sense tios com tu i jo, tot seria tan avorrit...

No actuïs tan agradablement, sinò rebràs.
Encara tinc un consell per a tu:

Si us plau, seguim sense ser amics.
Prefereixo que no ens agradem.
Mai tenim les mateixes opinions,
És millor que ens critiquem.
Seguim sense ser amics.

Si us plau, seguim sense ser amics.
Prefereixo que no ens agradem.
Si us plau, seguim sense ser amics.
Prefereixo que no ens agradem.

Estàs d'acord amb això? O no?
Sense tios com tu i jo, tot seria tan avorrit...