Playlist

divendres, de desembre 28

In die Nacht (A la nit)

Al meu interior
Comença a fer fred
Quanta estona podrem estar aquí?
Queda't aquí
Les ombres volen atrapar-me
Però si ens anem,
anem-nos els dos.

Tu ets tot el que jo sóc
I tot el que flueix a través de les meves venes.
Sempre
Ens donarem suport
Dóna igual on anem,
Dóna igual la profunditat.

No vull estar sol aquí
Quedem-nos junts
A la nit.
Algun cop arribarà l'hora
Quedem-nos junts
A la nit.

Escolto
Quan crides en silenci
Sento cada respiració teva.
I encara
que el destí ens separi,
Dóna igual el que vingui després
Ho compartirem.

No vull estar sol aquí
Quedem-nos junts
A la nit.
Algun cop arribarà l'hora
Quedem-nos junts
A la nit.

A la nit... algun cop
A la nit... només amb tu, sols.

Abraça'm,
Sinó em quedaré sol
A la nit.
Porta'm amb tu i abraça'm
Sinó em quedaré sol
A la nit.

No vull estar sol aquí
Quedem-nos junts
A la nit.
Algun cop arribarà l'hora
Quedem-nos junts
A la nit.

Tu ets
Tot el que jo sóc
I tot el que flueix a través de les meves venes.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Baby I don't understand a sh*t xDDDDDDDD

Besitus!